Ca 7:00 Fre 27 JULI 2012

Vaknar för tidigt.(vid 05)
Kan inte somna om, ger upp en ½timme senare.
Känner mig ensam.
Skriver ett mail till Lena.
Tänker att jag ska göra som alla andra
och skriva om helt privata saker här.
Bara tråkigt på Facebook. Alla människor vill ha uppmärksamhet...
Stöter på ett japanskt jazzband som spelar be-bop på YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=Zv8CoHMhe3E&feature=related
Passar precis så här på morgonen.
Är uttråkad, vill ändå inte göra något.Det är så uttråkad känns...
Dax för kaffe.
Kaffe - vilken drog!
Be-bop är verkligen extremt bra när man är på be-bop-humör :-)
Stel i ryggen, men inget som inte går att promenera bort.
Frukost klar.

läs av med mobilen! :-)

Kommentarer
Postat av: Bosse

Ett inlägg som jag gillar att läsa, har gjort det flera gånger, det har fött och frigjort några för mig viktiga tankar, till och med en fundering i min blogg. Den japanska bebopen blev en positiv överraskning. Framför allt gläder det mig att du är på gång till Spanien! Jag tror du kommer att återvända till Huddinge med ett härligt bagage av positiv stimulans.

2012-07-29 @ 12:50:46
Postat av: ElStiffo

Kul att du gillar det. Jag har ett så starkt motstånd till att skriva på det här sättet. Jag vet inte varför riktigt...
En slags blyghet, som att om jag visar mig så kommer jag att lösas upp och försvinna. Egentligen är det ju precis tvärtom. Om man syns så finns man. Men det finns en gräns där emellan... (någonstans)

2012-07-29 @ 15:24:36
URL: http://elstiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0