Utsikt

Utsikten idag när jag tog en fika.
Åkte till Gallerian i Liljeholmen och köpte en rulle teckningspapper,
små fyrkantiga dukar och koppar-akrylfärg.
Sen stan, plast, genomskinligt teckningspapper, handgjort papper,
4B blyertspenna, röd och koppar färgpennor, ett papper till av en annan sort.
Måste testa och se vad som fungerar / är bra.
Varför finns det inget typ byggvaruhus mitt i Stockholm?
Ska man behöva åka med bil till stora köplador för att hitta målarpapp?
Strosade in på Kulturhuset (så klart), men ville inte distrahera mig med
någon konst- designbok.
Nu ska jag fixa och dona och rita och prova...




Kommentarer
Postat av: Bosse

Jag gillar butiken med konstnärsmateriel i Liljeholmens galleria.

2012-04-28 @ 22:16:49
URL: http://booza69.blogspot.se/
Postat av: ElStiffo

Ja den är bra, jag undrar varför jag inte får reda på när någon skrivit en kommentar längre?

2012-05-22 @ 05:14:00
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0