Modevakt


Och här vad Erik gjorde av samma tilfälle.

Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Tyvärr verkar vädret bli sämre än nu (onsdag) men jag ska nog in och plåta hur som helst.

Undrar hur mycket "flesh" vakten fick se?

Han verkar ju bry sig mer om vad som sker i containern än kön han ska sköta...

Snyggare vinkel du fick fatt på. Där var jag lite feg, kan jag tycka så här efteråt.

Postat av: ElStiffo

Vinkel? Jag såg nästan inte vad jag knäppte för solen låg rakt i displayen.

2011-05-11 @ 19:55:55
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Grattis i så fall, det blev ju perfekt i "blindo". Du har snitsen. ;-)

Själv har jag svårt ta "det där fotot" och det krävs flera försök... blev sådär...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0