Kista tunnelbanestation


Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Också ett ställe att fira nationaldagen... eller?

Postat av: ElStiffo

Visst, men inte firade jag nationaldagen, jag väntade på tunnelbanan och Dagen började först nästa dag.

2011-06-07 @ 05:17:11
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Aha, men med tanke på nysvenskarna kan jag tro att de firar vår nationaldag. Precis som det var fullt inne på stadshuset dit Victoria och Daniel kom och spred kunglig fägring åt de som just blivit svenskar...

Sneglade på "dumburken" en kort stund. Idiotiskt tv-program med "jag kan Sverige"-Herman som pladdrade på om gamla kungar. Såå trist!

Ungefär som ditt "vardagsfoto" från Kista. Inte så värst upplyftande?!

Men jag vet att du gillar foton som detta. Rack on!

Postat av: ElStiffo

Jag tycker det är ett jättevackert foto! Se verkligheten.

2011-06-08 @ 19:23:51
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0