Söndag 17 juli 2011

Fast det var en lördagkväll först med bl.a. King Crimson på dvd.

1 Robert Fripp, en bra gitarrist.


2 Nu söndag, fotopromenad med Erik (half a bee). Folkliv vid Bounty.


3 Cykelhjälm på!


4 Herrn själv... (foto Erik Semlan Kling) Mjuka blå kläder.


5 Bastugatan


6 FINT !


7 Ickeplats: Gamla Stan, och med ickeplats menar jag just det som syns på bilden, en plats
ingen är på eller fotar eller uppmärksammar.


8 Nu på cykeltur, vi prövar en stig och får leda cyklarna en bra bit. Runsten mitt i skogen
vid Tullingesjön.


9 Alfa Lavals Sporthall


10 medcyklisten / grannen / vännen Leif (med precis inlagd prilla). Det blev 3 mil till slut.


11 GOODS Alfa Laval Tumba, den sista semesterbilden. Best batch yet som Captain Beefheart
uttrycker saken...







Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Snygga foton (ja, jag menar inte nummer fyra utan dina egna foton)!

Du fyllde söndagen väl. :-)

Jag fick ihop lite som passade bra idag till två teman. Få se hur resten av dagen blir...

Måste sköta lite vardagssysslor också. ;-)

Börjar bli tidsnöd (hm). Men mina val är kanske inte alltid de rätta...

Postat av: ElStiffo

Tidsnöd?

2011-07-26 @ 19:37:01
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0