Gal1


Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Kul, intressant. Vilka killar, vilka sköna klipp med nördiga små samtal. Hur fann du detta ElStiffo? Härligt, tack för det.

Postat av: ElStiffo

Jag var på YouTube för att kolla ett klipp som rekats av Textbreak på Facebook. Då fanns "Kashmir", en av världens bästa låtar vid sidan av till höger du vet. Å så hittade jag det här. Jimmy Page är bara för underbar! Jag köpte Led Zeppelins första LP när den kom ut. Inte en j-vel i Farsta Gymnasium var intresserad, typ. Det var först när "Whole loota love" blev en hit som alla hoppade på. Och det var först idag som jag kom på varför jag tycker Page är så bra. Förutom alla hans bra influenser från folkmusik och mer orientaliskt...

Han spelar med ett så smutsigt och rått ljud i gitarren! Och han har en så skön stil. Jag kommer aldrig att tröttna på Page eller Hendrix!

2010-09-16 @ 21:53:30
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0