Mumu


Kommentarer
Postat av: Ben Andersson

Men jag sa ju det.........den är fin som faan!

(lite udda......men härlig, 10gånger bättre än

Politik-prat på Facebook)!

2010-05-16 @ 13:44:33
Postat av: Ben Andersson

Jag sa ju att den var fin som faan!

(lite udda, men härlig)

10gånger bättre än politik prat på FaCe-book!

2010-05-16 @ 13:56:46
Postat av: El Stiffo

Ha-ha, fejsböök, jag tycker faktiskt det är ett bra foto också. Skuggan gör sig fint. Lite piggare nu...

2010-05-16 @ 14:17:16
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Fick titta noga på fotot innan jag fattade den där förskjutna skuggan. Blir en rolig effekt på den lilla liggande figuren till höger som har en skugga som står. En verklig skuggeffekt! Läckert! :-)

Postat av: El Stiffo

Det hade inte jag tänkt på heller. Jag bara gillade ljuset när jag tog bilden.

2010-05-17 @ 21:58:00
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Ha, ha! Kul att jag såg det du inte sett... du förgyller min afton.

Ärlighet varar längst, vad menas med det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0