Bergianska 2


Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Vackert, enkla linjer, jämn häck. Mmm, uhum. Struntar i paraden, fryser redan på balkongen, fasen vad det blåser!

Postat av: ElStiffo

Lite mer dramatiska moln i bakgrunden skulle göra sig bra.Frihet åt alla heter min parad.Jag som tycker det blåser så skönt. Olika är vi.

2010-07-31 @ 16:07:10
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Jag klädde på mig mer kläder och åkte in och tittade. Paraden var rolig att se. Mycket "reklam" av typen; vi har några homosexuella på vårt företag, de får gå i paraden och så kan vi ha med företagsloggan och få lite reklam. Så var det inte när paraden började för dussinet år sedan.

Postat av: ElStiffo

Vänta bara, snart tatuerar folk reklam...

Jag var på solohumör, ville inte trängas med någon.

På det humöret är jag ljudkänslig också och då är en bullrig parad helt fel.

2010-08-03 @ 17:26:19
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0