Saker


Kommentarer
Postat av: snurran

Helt ärligt, jag såg inte stolarna ! Jag såg en skulptur där stolarna var stora svällande hjärtan. Tänk vad ögat kan spela en spratt. Jag såg väl vad jag ville se. Fantastiskt med fukten, det gråa och formerna.

2010-08-03 @ 10:31:19
Postat av: Erik "Semlan"

Härligt foto, välkomponerat.

2010-08-03 @ 10:56:53
Postat av: ElStiffo

Snurran, jag tänkte på sälar och fantasidjur, som vanligt var det finare 'på riktigt'.

Erik, tack, jag tog några fler men just nu tycker jag den här var bäst.

2010-08-03 @ 17:23:35
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: ElStiffo

PS å så ville ja ha bilden trång, ingen luft runt utan många streck/linjer/former/hack. Någon gång ska jag förklara riktigt j-vla ordentligt... :-)

2010-08-03 @ 17:33:08
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Få se vad jag kan finna denna regniga dag. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0