Väder


Kommentarer
Postat av: Erik

Snyggt foto, smått grafiska effekter. Gråskalor!

-Vad pysslar du med, jag hör inget? Tränar gråskalor. (Nää, rätt dålig vits... som jag just kom på. Häpp!)

Tack för dina positiva kommentarer. Ja, kanske har jag ett flow just nu. Får nog erkänna att jag är rätt nöjd själv. :-)

Postat av: ElStiffo

Tack,det är mycket grått/blått. Det var ljusare men kameran är som den är och jag ville inte lätta upp bilden.

2009-07-22 @ 18:19:28
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Hallå! Du som gillar musik, hos Bosse finns ett erbjudande om Spotify. Du har väl inte detta utmärkta variant för att hitta musik att spela upp i datorn? Jag är nöjd. Då kör jag med reklamen fortfarande. Å andra sidan spelar jag mycket cd, så när jag lyssnar via datorn gör det inte så mycket om det dyker upp reklam efter fyra låtar.

Postat av: ElStiffo

Tack för omtanken. Jag har haft Spotify genom Bosse sen i söndags (tror jag det var). Att hitta flera skivor med Keith LeBlanc är gudomligt...

2009-07-23 @ 09:37:29
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Okiedokie! Kul! Ska lyssna på Keith LeBlanc...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0