Krafs


Imorgon börjar Arbetet igen. Spännande fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Erik

Snyggt självporträtt! ;-) Tankarna flödar, ser jag. Ja vad jag förstår blir det en spännande fortsättning. Om ett par veckor är det full aktion på mitt jobb, tills dess är det rätt skönt, lite folk på kontoret, enkelt värma lunchen, ingen fikakö vid automaten... :-) Ha en skön söndag och en bra arbetsvecka!

Postat av: ElStiffo

Tack, ha det bra du också. Men lite shock blir det nog ändå...

2009-08-02 @ 10:49:08
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Ben Andersson

Jag älskar denna bild,jag tycker bilder som denna är bland dom bästa du gör!

Du kallar det för krafs,,,,det gör inte jag

jag vet att man inte ska prata så mycket skit här men, nu har jag kollat in din(sida) så nu får du faan kolla in min. Ta vara på dig, jag återkommer.

Postat av: Ben

Obs.....Bra komentar av Erik där....!

Han har rätt du vet...det är du!

Hahahahah. kram Ben

2009-08-02 @ 14:29:28
Postat av: ElStiffo

Tackar, tackar... Jag menar inte krafs som en negativ benämning. Den här lilla bilden låg urklippt på mitt köksbord flera veckor innan jag idag tänkte strax efter jag vaknat och inte klivit upp ur sängen,'att nu scannar jag in den och lägger upp den'.(Jag gillar den också.)

2009-08-02 @ 21:00:39
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0