Fredag 14 november

To kväll 21.33
I bakgrunden hörs Rammstein med "Rosenrot"
I mitt sinne har jag en vacker kvinna.
Jag har tränat en halvtimme.
Imorgon är det fredag.


1 Bra dvd, finns att låna.


2 Inte influerad av Canomslaget, gjord innan. Är det för lätt att använda effekter?


3 När jag pratade med erik i mobilen kluddade jag ...


4 Yttrandefrihet (värna om den)


5 Mera gubbar (det behövs en A3 scanner)


6 En liten sak


7 Ur boken "Kuber, klot och andra geometriska kroppar",
bild och text av Daud Sutton. Svenska Förlaget 2002


8 FulSnyggt


9 Vit färg på papperspåse. Fan va kul det skulle vara att måla en hel vägg
så här!

Kommentarer
Postat av: Erik

Oj, så där skönt mycket att titta på! Får återkomma. Du kan hitta en rabattkupong på entrépriset på Fotomässans hemsida! Eller kliv in i mitt näst nyaste inlägg och kolla Annas kommentar, där finns länken :-)

Vi syns... och jag ska kommentera mer, senare...

En liten sak, jaa konstig sak, själv är jag besatt av konstiga små prylar ;-) Kraftigt tidsslöseri när jag försöker klura ut vad prylen är... ibland förblir det en gåta!

2008-11-14 @ 10:34:28
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Aron

De geometriska kropparna var väldigt fina.

Vilken gåtfull sak det var.

Inspirerande!

2008-11-15 @ 10:33:59
Postat av: ElStiffo

Det är en liten grejj man har för att dra åt jackor längst ned om någon förstår vad jag menar

2008-11-17 @ 13:23:35
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag såg Fantomen ge en skurk en snyting och då inser han att döskalleringen bara är en slät ring. Märket på käken är inte det vanliga... Döskallen tappade han på väg in i staden... Hero blev skrämd av en orm och stegrade sig ;-)

Och så du, som hittade den försvunna döskallen!

Tjaa, så kunde det varit!?

2008-11-17 @ 18:47:04
URL: http://erik56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0