Vem är det?

A5,ballpointpen, no colors yet...(and no titel)
Vem är det?
Det är jag så klart.
Eller är det något annat?
Jag har mycket svårt för bildanalys,
det är ett bra sätt att helt förstöra en bild.
Men textanalys är ett snäpp värre. All text blir sjukt tråkig då den ska plockas sönder i småbitar.
Säger detta något om min konst- och kultursyn? Förmodligen, men det intresserar mig inte heller.
Under tiden som jag gjorde bilden lyssnade jag på radio om Ryssland och Ukraina på P1.
Pengar som skulle gjort stor nytta för att förbättra miljön kommer nu att användas till militär upprustning.
Jävligt trist!
Trevlig helg...
 

Kommentarer
Postat av: Erik Semlan

Ja det är väl så som biståndspengar används på många ställen. Det är ett jävla sätt att göra så.
Numera sker så mycket via elektroniska vägar. Kan man inte stoppa pengarna när de används fel?!
Många streck i din teckning, ger ett småludet intryck på din figur. :-)
Vad sägs om den analysen?

Postat av: elstiffo

Småludet? Varför inte, bara det inte är ludet så där som mögel kan bli ibland...

2014-04-27 @ 21:27:27
URL: http://elstiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0