Ti 5 juli 2011

Lite röra, har jag lagt ut de här bilderna förut?
Orkar inte kolla. Ambulansen som hörs genom det öppna fönstret tutar i samma tonart som
dub-stepen jag lyssnar på från Mixcloud.
Mochipet med "For When The World Ends (Udachi rmx)".
På Mixcloud finns massor med musik, bara att lyssna. Enkelt.
Jag lyssnar på en Secret Archives of the Vatican-mix: "Enter Unseen".


A4 Från förr, hur skulle det bli om jag försökte göra en sådan här bild nu?


A4 Ett stort myller. Gjord det senaste året.

Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Den mixen var bra! Schysst tips. :-)

Synd på detaljrikedomen på andra teckningen, det går lite förlorat på blogg.se...

Kanske skulle man byta bloggvärd i alla fall ...?

Postat av: ElStiffo

Både blogg.se och kameran samverkar tror jag. Är för lat för att byta. Och till vad?

2011-07-05 @ 19:58:10
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0