Helt förkyld

En bild från sommarens cykelutflykter.


Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Du får krya på dig kompis. :-)

Få se om jag klarar mig bland sjuka kamrater...

Den där ljusskylten på fotot får mig att tänka på sådant där pussel där man flyttar runt små kvadrater för att få ihop någon figur. Kommer du ihåg? Jag minns inte om dessa pussel-pyssel hade något namn...

I helgen ställer Håkan och Ted ut konst i Aspudden.

Postat av: ElStiffo

Ja vad heter ett sånt pussel egentligen?

Det blir nog ingen utställning för mig. Är jätteförkyld.

2011-10-27 @ 21:09:38
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Du får kurera dig. Jag ska nog förbi och kolla...

Sköt om dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0