Sommar

En del envisas med att kalla det försommar...


Kastellholmen Stockholm idag

Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Härlig dag, och kul. Kanske en del följer kalendern...? Men då bytte vi väl till sommar för fyra dagar sedan!? Idag var det sommar, inge snack! Oj, mycket blev skräp (för mig). Men lite blev bra...

Jag återkommer. ;-)

Snyggt hur du fick unga flickan på språng. Härlig sommarbild. :-)

Postat av: ElStiffo

Ja, mycket skräp blev det. Av 200 bilder så är det inte många som verkar ok vid en första påsyn. Ung flicka på språng såg jag inte ens! Man ska ha lite tur också. Visst är den sommrig! Nöjd med att kunna ta en sådan bild också. Utan de värsta konventionerna...

2011-06-05 @ 10:19:05
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Jäpp! Jag fångade samma motiv, utan att vi bestämt det... Men utan ungen som springer. Sedan vart det några foton till. ;-)

Kolla in Kontrast oxå! :-) Ett foto jag gillar, samma med bruden.

Ha en skön kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0