Stockholm Street Festival

Lö 9 juli 2011
Först fika-shopping-varukoll med dottern.

1 Ibland är suddigt fint.

Sen blev det Stockholm Street Festival i Kungsan.

2 Tallulah missade jag precis.


3 Anonym var bra men jag orkade inte med allt snack innan det hände något.

Sen var det Lasse Nielsen som mimade+ljud med munnen, han gick en boxningsmatch.
Jag var inte på humör och tyckte det var mäkta tråkigt...
Sommarvärmen var bedövande men härlig på väg till pendeltåget hem. Planlöst virrade jag in i Gallerian.
Där fanns människor som fick hud uppäten på sina fötter av små fiskar.
Och fler konsumtionskyrkor byggs. Konsumismen är den stora religionen.
När allt finns tillgängligt känns inget speciellt, tänkte jag och åkte hem och tränade.
Lite senare vann Japan över Tyskland i fotboll...

Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Kul! Jag återkommer.

Postat av: ElStiffo

Jag med!

2011-07-10 @ 23:34:11
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Kul att Sverige gick vidare till semi.

Snygga foton, även det suddiga.

Valde ut ett eget foto, som synes... till "Bildligt talat". ;-)

Kul igår, men man blir "intrycksmätt" efter ett tag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0