<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Erik

Oj.

En del tycker vi förstör Jorden och snart "dödar" den helt. Men du väljer hela Universum!? Innebär det att du inte tror på något liv utanför vårt klot?

Eller att när smällen kommer så smäller vi upp "hela skiten"?!?!

Oj, nu håller jag på att bli deppig.

Jag som gillade den lilla figuren i mörkret... ;-)

Gillar din slang-engelska.

Postat av: El Stiffo

Det är ganska enkelt. Jag hade lyssnat på nyheterna flera gånger och på tv. Det är lätt att tro/känna så här då. Vi är en del av helheten. Vi kanske har ett mycket större ansvar än vi vill veta av ?

2010-07-09 @ 23:13:57
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Försöker trampa vatten och hålla mig flytande själv. Ska jag axla större ansvar på mina axlar, då sjunker jag. Tror många känner så. Nyheterna är ett sorl i bakgrunden där väderrapporten får de flesta att höja volymen, vädret bryr vi oss om vare sig vi vill ha regn eller fortsatt solsken. Det där andra rinner igenom oss... i alla fall för det mesta. (Nu skriver jag ur min egen synvinkel, men tror det gäller ganska många.)

Den där teckningen skulle tryckas på t-tröjor!

Postat av: El Stiffo

Tack, ja den skulle nog göra sig på en t-tröja.

2010-07-11 @ 18:37:58
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0