"Poetic jumpscotch"



...life is as fun as you make it...

Kommentarer
Postat av: snurran

Ha, ha ! Världsafin ! Är riktigt deppig p.g.a händelser på jobbet igår men av den där glada saken kan man inte annat än få bättre humör !

2010-02-04 @ 08:07:21
Postat av: El Stiffo

Jag kommenterade igår men den ville inte fastna.

"Tack.Plötsligt fick jag lust att rita (på datorn till och med!) och den här teckningen bara kom ut ur handen liksom... Jag är så trött på det här landets problem med känslor. Bara små godkända känslor är tillåtna. man förvandlas till intorkad mumie, en galen zombie av förtryckta känslor. Fyyy...

2010-02-05 @ 05:05:32
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag kan intyga att senast jag blev förbannad och visade känslor kom det väktare och motade ut mig. Argheten rann av mig, när ilskan inte längre nådde rätt person. Kanske bra, men frustrerad blev jag, var jag resten av da'n. Skratta högt på tunnelbanan och folk börjar stirra. Varför? Trista svenssontyper! Din gula figur ser väldigt glad ut! Får säkert utlopp för sina olika känslor? Har "gulingen" några roliga kompisar? Vill se!

Postat av: snurran

Jaaa !!! Jag vill också se kompisar till Gulingen...

2010-02-05 @ 12:33:58
Postat av: El Stiffo

Ojdå, inte ens gulingen är klar... Och har inget namn. Men den känns kul att rita, det är en förutsättning för att det ska bli mer. Det kommer, känns det som.

Erik,det är ett ganska försiktigt land vi lever i verkar det som. Landet måste vara en dröm för en politiker. Lättstyrt, med snälla medborgare.

2010-02-05 @ 18:26:55
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Grosshandlarn!

Skön gubbe Pappa, satt idag och kluddrade lite under en lektion och lyckades faktiskt göra en lite krumelur i klass med vad du brukar göra! Vart lite stolt, läs min blogg för övrigt nationaldemokraterna har vart på skolan haha! PUSS

2010-02-09 @ 20:28:22
URL: http://grosshandlarn.blogg.se/
Postat av: El Stiffo

Jag vill se din Krumme Lur! Tröttsamt med nationaldemokrater och de andra med. BARNRUMPOR!

2010-02-09 @ 21:46:41
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Kul att du tittade förbi min blogg. Alltid skoj med kommentarer. Kolla länkarna, mycket kan man se och höra på nätet, hemsidan "Live from Abbey Road". "Sundance tv" är verkligen bra! Simma lugnt!

Postat av: El Stiffo

Kommentarerna var ju lite korta, men jag var så sömnig...

2010-02-16 @ 17:04:56
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0