Kulturfestival 2

Ibland kan det kanske vara bra att frångå vanor. Jag brukar inte redovisa vad jag gjort i bild utan välja ut några få / en bild.

1 Först tog jag en öl och försökte smygfotografera människor.Det gick så där... Ganska fegt att smyga.
I bakgrunden hörde jag Sarah Riedel sjunga jazz. Det lät utmärkt bra.

2 Sen såg/hörde jag Our Park, bas elpiano och trummor. Det var mycket njutbart.
Innan det Grekisk musik med Taximi. Fullt ös! Ingen bild.
Lite senare blev det standup, Sommarlobbyn, publiken skrattade inte fast skämten var ok. Själv brukar jag
skratta inuti mest. Jag antar att det måste bli något slags samspel mellan publik och ståuppare. Men det
blev det inte. Precis när Aron Flam kommit igång så ringde min mobil och jag reste mig upp och gick hastigt
därifrån. Aron Flam pratade just om att alla människor var idioter och då sa han till mig "Nej gå inte, jag
pratar ju om dig", det var roligt! Under tiden jag pratade i mobilen tog jag en massa bilder.

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14 Jag tror att det här är Club East'n'Bul, extra bra, enormt ös, många dansade.
Sen åkte jag hem.




Kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Läcker bildserie. Inte ofta det är så här många, 14 stycken. Du har så du skulle kunna delta i Fototrissen och temat blank. :-) Flera perfekta foton för temat! Fyran och nian två personliga favoriter. Ha en dräglig vecka! Europafilm ;-)

Postat av: ElStiffo

Men jag är lite lat ja.

2010-08-16 @ 21:01:35
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Bosse

Den där metallkåken kallades en gång i tiden för Sveriges största diskbänk.

2010-08-20 @ 12:41:13
URL: http://booza69.blogspot.com/
Postat av: ElStiffo

Mer diskbänksrealism!

2010-08-20 @ 18:20:09
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0