Redan...

...onsdag, jag är för trött för att göra något vettigt här.
Känner mig SEEEG...

Kommentarer
Postat av: snurran

Seg som i seg råtta kanske eller seg som en vindpinad liten tall i skärgården eller seg som en gammal köttbit. <3

2009-10-22 @ 10:49:42
Postat av: El Stiffo

Hmmm, det måste jag ta mig en funderare på...

2009-10-22 @ 19:34:29
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Seg som polkagrisdeg? Seg som bulldeg eller kanske seg som gräddkola..? Ska Jokkmokk besöka Huddinge centrum nu i helgen?! Låter spännande med ett jojkande centrum!

Postat av: El Stiffo

Jaha, så det här blev en snackis. Ingen bild, men med kommentarer. Trevligt. Måste nog vara lite tråkig och mena att min seghet är av den trötta och nötta sorten. Om något är tråkigt då tänker jag på en gång "Seeegt". Om mitt prat eller mitt skriv inte är igång då tänker jag "Åhh, jag e seeg...".

Jokkmokk i Huddinge centrum har ju en viss charmfaktor och Pontare har vad man kan kalla 'staying power', MEN, jag har inte tänkt mig något besök därav. Jojk e ju cool.

2009-10-23 @ 19:23:37
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0