Estetik



Huddinge Centrum, är det vackert? Hur ser det ut egentligen? Vem har gjort det här?

Kommentarer
Postat av: El Stiffo

Suddig bild ser jag nu först. Jag byter ut den när jag tagit en ny...

2009-10-17 @ 10:28:07
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Vadå suddig? Tycker fotot ser bra ut. Fast du har kanske fixat till det? Rörigt och inte snyggt i mina ögon, fast jag gillar tegel. Inget strykjärnshus precis (notch, notch) ;-) Men är inte hela Huddinge centrum ett mischmasch där man inte riktigt lyckats få ihop det? Charmigt tycker säkert en del, jag blir desorienterad när jag är där. Absolut inget försvar för gallerior, men där finns en ofta tydlig linje. Snart ska Liljeholmens galleria öppna!

Postat av: El Stiffo

Jag tänker mest på Varumärkesreklamen. Jag är inte säker på att den är ful eller fin men jag undrar verkligen hur det skulle kunna se ut om det inte var så självklart att den ska och bör breda ut sig överallt i samhället. I alla miljöer. Kanske tar jag upp detta lite mer genomarbetat. Jag är full av beundran över alla som bloggar och har ett genomtänkt och välskrivet innehåll. Själv klarar jag precis av det som finns här...

2009-10-18 @ 11:29:36
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0