Ons 16 juli

¤ Vad det suger grovt att inte kunna bestämma nyckelord till det man skrivit! Och kategorier.

 Jag har börjat leta efter ett annat ställe...

¤ Tarantino och Apple igår på tv8 var skönt. Två mycket levande människor. Vilka sötisar. Jag känner verkligen igen mig själv i Tarantinos energi MEN har ägnat en stor del av mitt liv till att dämpa mig bara för att så många får ångest av energi och passion. Och tror man är arg! Fack dem!

¤ "The Enforcer" med Dirty Harry Eastwood på kanal 9 var också kul att se.


¤ Ikväll är det Anna Järvinen Under Eken kl 18.30. (det ser verkligen fult ut med en punkt efter 30.)


¤ Drack en mucho god öl igår, Mariestads Bryggeris MB Porter årgång 2008. Fin och mörk och lättdrucken

trots att den smakar alkohol, det brukar jag inte gilla.


¤ Till ölen njuter jag av DEVO, live från Loolapalooza 1996, extremt asbra!!! Vilken semesterdag.



Kommentarer
Postat av: Erik

Kan berätta att min arbetskompis gillade Iron Maiden konserten ;-)

Anna Järvinen var skojigast när hon framförde nya sånger! Hon verkar utvecklas åt rätt håll, mer dynamik i låtarna. Skoj när det händer saker...

Det var en trevlig kväll, vandra en sommarkväll genom Stockholm blir extra trevligt med en god vän som sällskap :-)

Om bara vädret är snällt så satsar jag och I på Lars Demian på fredag! Men det verkar tyvärr som regnmolnen hopar sig till helgen (snyft)...

2008-07-17 @ 11:24:18
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: ElStiffo

Ja det var trevligt att stilla promenera fast jag var inte på mitt pratigaste humör. Har kommmenterat min hörsel på annat ställe.

2008-07-21 @ 16:40:43
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0