Sånt man inte vill veta: Ett

Hur ofta tvättas sätena på pendeltågen och i tunnelbanan?

Kommentarer
Postat av: Semlan

En bra fråga!
Tanken svindlar...
Jag kan ibland känna hur det börjar klia i kroppen när jag suttit på ett säte en stund...
men det är kanske mina egna "myror i benen" som pockar på uppmärksamhet?
En unge satt och la upp godis på sätet bredvid, för att sedan glatt(?) stoppa godisbitarna i munnen.
Mamman reagerade inte på sätet mittemot, så hon har nog inte tänkt samma tanke som du.
Jag tänkte dock samma tanke som du Ode, undrar vad mer än godiset som följer med in i munnen på det barnet!?
Tror inte SL städar sätene så ofta... städpersonalen har nog inte tid.

2008-01-26 @ 14:09:34
URL: http://erik56.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0