23 dec 2008

"Gorgor"

"Disken"

"ABC"
"Hus"


Kommentarer
Postat av: Anonym

"ABC", ja väderkartorna här i ABC-nytt har onekligen sett ut ungefär som din bild hela hösten ;-) Fast kanske handlar bilden om svårigheterna att lära sig läsa... Rolig är den! Kunde vara snyggt golvmönster i en skola! "Disken" var ju liten, en mugg och några smörgåssmulor... Kan tyvärr inte säga att diskhon ser likadan ut här hos oss. Otroligt så fort diskberget blir högt. Brukar inte sakna diskmaskin, men så här i jultider vore det skönt! Va, har du skaffat kamera? Inte längre samma suddiga foton, disken är ju tydlig!? Fast "hus" är onekligen din "gamla stil", skönt. Traditioner behövs, speciellt så här i juletider...

"Gorgor" är härligt mystisk :-)

2008-12-25 @ 11:41:50
Postat av: Erik

Så försvann namn mm, det är småstrul med bloggen. Ja med alla blogg.se! Fast flytta nu? Njaeää... Ja om det nu inte märktes, så skrev jag förra inlägget.

2008-12-25 @ 11:43:14
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: ElStiffo

Yes, jag har skaffat kamera. Mycket trevligt är det. Jag var inte på bokstavshumör när jag la in det här...Men "Gorgor" tycker jag att det skulle va kul om det var små bakverk. Å "Disken" är en sån där bild jag inte kan låta bli att ta."ABC", ett cd-omslag?

2008-12-26 @ 21:58:15
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0