Seriös?

Jag har drabbats av något slags vírus. Det sätter sig på hjärnan och gör att jag inte kan ta mitt jobb på allvar...
Menar verkligen alla mina arbetskamrater att de på fullaste allvar sitter på möten och tycker de gör ett bra och nyttigt jobb? Varför ställer alla upp på denna stela smet. Om den ändå var söt som knäck...
Jag tycker om böcker för att de skakar om fantasin och tar mig någonstans där jag inte varit eller att jag känner igen mig. Men att ha skönlitterära böcker för att lära sig OCH sen redovisa!!! Vilket slöseri. Ja som ni ser är jag smittad... Hoppas att det går över innan jag förlorar jobbet.. Moh-ho-ha-ha-haa...

Kommentarer
Postat av: Erik

So far so good, kan jag säga. Allt fortsätter imorgon och det gör du med. Ditt virus är väl mer allmänt känt som "huvet fullt med tankar och idéer som inte får komma ut här och nu, jag vill bara bort härifrån detta möte"-virus och det har, tror jag, många av oss små attacker av då och då. Problem uppstår om hela dagarna blir virusattackfulla, då är det kanske dags leta nytt jobb? Som svar på din e-postfråga, jag har en länk Positive News, hon slutade 20 april... hon ska skapa, göra!
Hoppas din vecka artar sig bättre, får ett trevligt slut, den är ju kort! Se upp med tändvätskan, bränn inte fingrarna. Rock on! ;-)

2008-04-28 @ 16:10:02
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: ElStiffo

Du har helt rätt. Idag ska jag styra undan från alla virusattacker. Akta igelkottarna i valborgsmässoelden...

2008-04-29 @ 08:33:14
URL: http://elstiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0